Doe met ons mee...

Onze missie

« Onze gasten de familievakantie laten beleven waarvan JIJ droomde toen JIJ klein was »

HET WERK VAN CAP’ITEIN COMMUNITY MANAGER

Vacature Stagiar(e) Community Manager/Sociale media

Word jij enthousiast van alles wat met Social Media te maken heeft en voel je je helemaal thuis op platformen als Facebook, Instagram en TikTok? Ben je creatief, denk je graag outside the box en omschrijven jouw vrienden je als een echte duizendpoot? Dan zou jij de perfecte fit kunnen zijn!

Als Community manager help je ons bij het up-to-date houden van alle informatie en beeldmateriaal op de websites, maak je veel content voor onze social media platformen en uiteraard plaats je posts op deze kanalen. Je bent de schakel tussen onze online gastbeleving en het vakantiepark! Je werkt tijdens je stage nauw samen met de operationeel manager en het animatieteam!

Ook zul je bijdragen aan de blijvende herinneringen die onze gasten hebben gemaakt door op hun reviews op o.a. Zoover, Google en Tripadvisor te reageren.

De ideale kandidaat:

  • Krijgt een kick van het vergroten van zichtbaarheid
  • Overziet het gehele creatieve proces en de communicatie- en marketingstrategie
  • Is commercieel en communicatief sterk aangelegd, je bent gedreven door het spotten van nieuwe kansen
  • Heeft passie voor social media en is altijd op de hoogte van nieuwe- en komende trends
  • Houdt van organiseren, netwerken en is creatief
  • Spreekt en schrijft perfect zakelijk Nederlands en Engels
  • Hands-on mentaliteit
     

Wat bieden wij:

  • Een afwisselende stage met kans op een dienstverband
  • Een stagevergoeding van €500,00 per maand
  • Een gezellige en persoonlijke werksfeer
  • Een leerzame stageperiode bij een snelgroeiende organisatie in Nederland
  • Veel creatieve vrijheid
     

Wie zijn wij:

Wij zijn Capfun. Een Franse organisatie met de ambitie om in Nederland steeds verder te groeien. Wij zijn al aardig op weg met 20 parken maar groeien nog steeds hard. Jij als assistent-manager hebt daar een grote rol in. Ons concept is gericht om het verblijf van een gast geweldig te maken. Dit staat dan ook echt centraal in onze aanpak en communicatie naar onze gasten maar ook zeker met onze faciliteiten. Dit betekent dat onze parken in transitie zijn. We plaatsen nieuwe zwembaden, speeltuinen of een nieuw theater, uitbreiding van de vakantiehuisjes of aanleg van groen. Alles wat er nodig is om de vakantie van onze gasten zo capFUN te maken. Meer weten, klik hier

SOLLICITEREN

Heb je interesse in deze vacature? Dan is jouw sollicitatie in een paar minuten geregeld. We hebben alleen jouw cv en motivatiebrief nodig. Deze kan je opsturen naar Carlijn Monden, HR-medewerker (cmonden@capfun.com) mocht je vragen hebben kan je Carlijn tevens bellen of appen via +33788065654. 

 

JA ik ben CAP! Ik solliciteer in 1 klik!



Functie: Community Manager
Regio
Persoonsgegevens
Contactgegevens
CV toevoegen

Motivatiebrief toevoegen


Uw CV en alle gegevens die u ons toestuurt, worden 18 maanden bewaard en daarna verwijderd.
Uw gegevens kunnen worden geraadpleegd door de manager van de camping waar u solliciteert en de HR-afdeling van Capfun.


En dan zeg je tegen jezelf...



« Maar dit is te mooi om waar te zijn! Natuurlijk ben ik Cap, maar ik heb toch wat twijfels! »

Goede reflex! We moeten altijd blijven twijfelen en ons voortdurend vragen blijven stellen, vooral met betrekking tot wat onze klanten van ons verwachten...

Dat gezegd te hebben, zijn wij zeker van onszelf en hier zij enkele foto’s van om je te bewijzen wie wij zijn en dat we echt, maar dan ook echt FUN zijn. :)

          Campings          

de nos managers
sont issus de nos equipes